Word afdruk samenvoegen

Je moet heel veel gelijkaardige brieven of etiketten afdrukken en dat loopt niet zo vlot als je zou willen … ?

Bespaar voortaan heel wat tijd en leer hoe je een gegevenslijst en een standaarddocument maakt en hoe je de gegevens nadien samenvoegt.  

Pluspunten

Onmiddellijk aan de slag

Je leert al doende: met oefeningen op de PC maak je zelf meteen standaarddocumenten en gegevenslijsten. Daarna voeg je ze op een efficiënte manier samen.

Kort maar krachtig

In slechts een halve dag leer je iets waarmee je achteraf heel wat tijd bespaart wanneer je veel brieven of etiketten moet maken!

Direct toepasbaar

Na de opleiding kan je wat je geleerd hebt meteen toepassen op je werk!  

Voor wie?
  • voor iedereen die veel brieven of etiketten moeten maken op basis van een lijst met gegevens.
  • niet voor wie nog heel weinig met Word heeft gewerkt.
Voorkennis
  • je werkt regelmatig met Word of
  • je hebt een basiscursus Word gevolgd.
Op het programma
  • een standaarddocument en een gegevenslijst maken
  • een standaarddocument en een gegevenslijst samenvoegen
  • de brieven automatisch sorteren op verschillende velden
  • een selectie (gebaseerd op query´s ) maken van de af te drukken brieven
  • etiketten maken (uit een lijst met gegevens).
Een voorsmaakje

Een adresbestand is hier samengevoegd met een template voor een standaardbrief.

Praktische info

Duur: een halve dag.

Locatie: FOD Beleid en Ondersteuning WTCIII

Simon Bolivarlaan 30

1000 Brussel

Contact

Code :
STICTWPB1XNT